Preču pieejamība

www.majaszefirs.lv piedāvātā prece tiek ražota mazos apjomos, un katrs pasūtījums tiet izpildīts individuāli.

Ja kāda no Precēm nav pieejama pasūtīšanas brīdī, tā tiek saražota pēc pasūtījuma apmaksas. Ražošanas laiks var aizņemt 2-3 darba dienas. Par preces ražošanu pēc pasūtījuma Jums tiks nosūtīts informatīvs e-pasts

Ja pirms Preču nosūtīšanas tiek konstatēts, ka kāda Preci nav iespējams saražot pietiekošā daudzumā, tad nepietiekamā Prece tiek nodrošināta tiem Pircējiem, kuri pirmie veikuši Pasūtījumu. Pircējiem, kuriem Prece nevar tikt piegādāta, tiek atgriezta par Preci samaksātā vērtība.

Pasūtījuma izpilde

Interneta veikalā www.majaszefirs.lv veiktie Pasūtījumi tiek apstrādāti darba dienās no pulksten 9.00 līdz 17.00.

Reģistrētie Pircēji var iepazīties ar sava Pasūtījuma izpildes statusu savā Profilā un saņemot informatīvos e-pastus, savukārt, Nereģistrētie Pircēji par Pasūtījuma izpildes statusu saņems informatīvu e-pastu.

Preču piegāde un saņemšana

Preču piegāde tiek veikta atbilstoši Pircēja izvēlei, kas norādīta veicot pasūtījumu, kuru Pircējs norāda pirms katra pasūtījuma izveidošanas.

Preču piegāde tiek veikta tikai darba dienās. Pārdevējs izsūta Preces nākamajā darba dienā pēc preces sagatavošanas, attiecīgi Pasūtījums tiek piegādāts vienas līdz divu darba dienu laikā.

Pārdevējam ir tiesības, iepriekš informējot Pircēju, mainīt Preču piegādes laiku.

Par preču piegādi jāmaksā piegādes maksa. Piegādes maksa ir atkarīga no izvēlētā piegādes veida.

Izvēloties Pasūtījumu saņemt uz kādu no pašapkalpošanās pakomātiem, Pasūtījuma piegādes dienā Pircējs saņem informatīvu īsziņu no kurjerpasta, kurā ir norādīts pakomāta durvju atvēršanas kods.

Izvēloties Pasūtījumu saņemt ar Kurjeru uz Pircēja norādīto adresi, Preču piegādes dienā Kurjers sazinās ar Pircēju, lai informētu Pircēju par Preču piegādes laiku.

Preces piegādes brīdī Pircējam ir jāuzrāda personu apliecinošu dokumentu (pase vai personas apliecība, lai identificētu Pircēju.

Ja preču piegāde Pircējam nav iespējama no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ (Pircējs ir norādījis nepareizu adresi un/vai mobilā telefona numuru, norādītajā adresē Pircējs nav sastopams, nav iespējams sazināties ar Pircēju, norādītajai adresei nevar piekļūt u. c.), Preces netiek sūtītas atkārtoti (izņemot gadījumus, kad Pircējs ir vienojies ar Kurjeru, pirms Kurjera ierašanās norādītajā adresē, par otro atkārtoto piegādi nākošajā dienā nemainot sākotnējo piegādes adresi), bet Preču pirkums var tikt atcelts. Šādā gadījumā Pārdevējs sazinās ar Pircēju, lai rastu risinājumu:

  • Pārdevējs atceļ pasūtījumu atmaksājot par Precēm samaksāto Preču cenu, taču neatmaksā Preču piegādes cenu.
  • Pārdevējs veic atkārtotu piegādi.  Par atkārtotu piegādi tiek iekasēta papildus maksa.

Preču piegādes laikā Pircējam ir pienākums pārliecināties par piegādāto Preču atbilstību Pasūtījumam.

Konstatējot bojājumu vai neatbilstību Pasūtījumam, Pircējam nekavējoties par to ir jāinformē Pārdevējs. Ja piegādi veic Kurjers, par neatbilstību jāinformē arī Kurjers.